Montér/ka elektro

Dáváme strojům inteligenci.
Buď i Ty u zrodu něčeho výjimečného!

Žďár nad Sázavou
  • Máš SŠ vzdělání elektrotechnického směru ukončené maturitní zkouškou?
  • Zajímáš se o automatizační techniku a její programování?
  • Máš odbornou způsobilost dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb.?
  • Máš řidičské oprávnění skupiny B a ochotu cestovat v rámci ČR?
  • Chceš být součástí týmu COMPAS?

Pak hledáme právě Tebe!

Compas > Montér/ka elektro

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Pružnou pracovní dobu
  • 25 dnů dovolené
  • Příspěvek na produkty spoření na stáří průměrně 15 000 Kč ročně
  • 50 % slevu na služby společnosti SATT
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dopravu
  • Možnost zapůjčení služebního auta pro soukromé účely
  • Kávu na pracovišti zdarma
  • Měsíční a roční odměny

Tvou pracovní náplní bude

  • Realizace montážních prací elektro
  • Základní servis a opravy elektrických zařízení a PLC systémů

Plusové body získáš za

  • Znalost anglického jazyka na vyšší úrovni nebo znalost německého jazyka
  • Odbornou způsobilost dle NV 194/2022 Sb., §7 vedoucí elektrotechnik
  • Zkušenosti s programováním PLC Siemens, Beckhoff
  • Zkušenosti s regulovanými elektro pohony

Reference

Co říkají Tvoji budoucí kolegové?

  • Již před samotným nástupem na mě Compas udělal velmi dobrý dojem. Působí jako moderní a úspěšná firma, což při získaném pohledu „zevnitř“ mohu jenom potvrdit. Proces zaškolení je velmi dobře zorganizován, takže po pár měsících se tu člověk cítí jako doma. Nejvíce oceňuji odbornost všech kolegů a kolegyň ve firmě, velice zajímavou a různorodou práci s velkou mírou seberealizace a přátelský pracovní kolektiv. Firma aktivně podporuje zaměstnance v rozšiřování profesních znalostí. Musím také vyzdvihnout komunikaci vedení firmy směrem k zaměstnancům.

    Milan
  • V Compasu jsem začínal v oddělení elektro-projekce. Zpracovával jsem projektovou dokumentaci, koordinoval montážní práce a účastnil se zprovoznění zařízení společně s programátory. Následně jsem přešel do týmu obchodního oddělení a stal se projektovým manažerem, na této pozici pracuji do současnosti. Tato pozice představuje soubor komplexních činností - od získávání nových zákazníků, podpory stávajících zákazníků, zpracování nabídek a současně realizace i vedení projektů. Pozitivním výstupem mé práce je funkční dílo, spokojený zákazník a dobrý ekonomický výsledek každého obchodního případu.

    Jindra
  • Ve firmě Compas automatizace pracuji na pozici - senior inženýr. Věnuji se vývoji softwaru pro automatizované řídící systémy zejména firmy Siemens, ale i jiných firem. Současně mám na starosti problematiku elektrických pohonů jak z hlediska programování, tak i návrhu. Během své kariéry jsme měl možnost pracovat doma, ale z velké části i v zahraničí. Práce na firmě mě i po tak dlouhé době stále baví. Je to proto, že mám kolem sebe výborný kolektiv, učím se stále nové a nové věci a cítím všestrannou podporu firmy, ve které pracuji.

    Libor
  • Ve firmě Compas automatizace pracuji už téměř 20 let, a za tuto dobu mě práce nepřestala bavit. Základně se sice jedná o realizaci projektů v oboru průmyslové automatizace a v oboru výrobních informačních systémů do různých průmyslových odvětví, ale na druhou stranu právě kombinace těchto oborů a průmyslových odvětví dává záruku pestrosti a různorodosti činností, kdy se člověk skutečně nenudí.

    Míra
  • Ve firmě COMPAS pracuji jako programátor systému COMES. I když se jedná „pouze“ o programování, práce je to velmi různorodá. Každý projekt je něčím odlišný a posouvá nejen profesní znalosti na vyšší úroveň.

    Honza
  • Nastoupil jsem na COMPAS hned po vysoké škole, bez praxe, jako začínající programátor. Nyní mám za sebou desítky menších i větších projektů a pracuji jako programátor analytik výrobně informačního systému COMES, který si sami vyvíjíme dle potřeb a požadavků zákazníků.

    Martin
  • Od nástupu do pracovního poměru je podpora nového zaměstnance ze strany zaměstnavatele na úrovni moderní a úspěšné firmy. Na nového člena pracovního kolektivu čeká příjemné pracovní prostředí, technicky vybavené pracovní místo, prostorné kanceláře i společné prostory (jednací místnosti, odpočinkové koutky, kuchyňky, čisté toalety atd.).

    Samozřejmostí je zájem jak ze strany vedení firmy, tak nových pracovních kolegů při úvodním procesu zaškolení. Každý nový zaměstnanec je seznámen s činností jednotlivých oddělení, s firemním informačním systémem, s bezpečnostním systémem a ostatními každodenními firemními procesy. Nováček již v úvodních týdnech zkušební doby využívá množství benefitů, které firma poskytuje.

    Libor

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

Výběrové řízení se snažíme udržovat na profesionální, leč nezbytně formální bázi. S kandidáty se snažíme jednat vždy rychle a férově.

Průběh je zpravidla jednokolový. U pohovoru se potkáš s HR specialistou, technickým garantem a ředitelem. Na osobním setkání se zaměřujeme na celkový dojem, odbornost a zápal do práce. Představíme Ti naši společnost, oblast působení a spektrum zákazníků. Prostor budeš mít pro vlastní dotazy. Cílem je ujasnění vzájemného očekávání. Součástí může být znalostní testík, případně test algoritmického myšlení či anglického jazyka.

Po pohovoru poskytujeme kandidátům do týdne jasný feedback, v ideálním případě nabídku na spolupráci.

Zaujala tě nabídka?

Napiš nám!